حامی و همکار

زمینه کاری ما

  • پژوهش، نرم افزار و سخت افزارهای شهر هوشمند
  • پژوهش، نرم افزار و سخت افزارهای حمل و نقل هوشمند
  • پژوهش، نرم افزار و سخت افزارهای ایمنی حمل و نقل
  • پژوهش و پیاده سازی سیستم های مبتنی بر پردازش تصویر
  • پژوهش، نرم افزار و سخت افزارهای آلودگی در کلان شهرها
  • کاربردهای کلان داده در شهر هوشمند و راه هوشمند

با توجه به سرعت بالای تغییرات در عصر اطلاعات و هزینه بر بودن تحقیق و توسعه بازار همه ی کسب و کارها نیاز به همکاری با یکدیگر به منظور هم افزایی و رشد را حس کرده اند. پذیرش محدودیت ها نشانه پختگی یک کسب و کار و استفاده از ظرفیت های یکدیگر برای رسیدن به نتیجه نشانه ی زیرکی آنهاست. احتمالا شما هم مثل ما محصولات و خدماتی دارید که به ثمر نشسته اند اما همچنان در فکر گسترش کسب و کارتان هستید. ما معتقدیم که داشتن توامان زیرساخت و ایده های عملی است که منجر به موفقیت می شود پس از شما دعوت می کنیم با توجه به زمینه های کاری ما اگر زیرساخت های لازم یا ایده های عملی داشتید پیشنهاد کاری خود را به آدرس ایمیل مالاگر ارسال کنید یا از طریق لینک زیر اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

حمایت از نوآوران و پژوهشگران در زمینه های کاری ما

شاید برای شما پیش آمده است که ایده و تخصصی دارید و دغدغه ی عملی کردن آن شما را رها نمی کند برای اما پیاده سازی آن نیاز به حمایت در حوزه مالی و اجرایی دارید تا مطمئن شوید ایده و عمل شما به درستی به کار گرفته شوند و بتوانید ارزشی خلق کنید و اثرگذار باشید.
ما در تلاشیم با حمایت از نیروهای خلاق گامی کوچک در جهت تولید محصولات و خدمات ایرانی با توان رقابت جهانی در زمینه های کاری خود برداریم چون معتقدیم سرمایه های انسانی کارآمد ایرانی با توان رقابت جهانی بسیارند.
اگر ایده و تخصص شما در زمینه های کاری ما است اکنون در زمان درست (قبل از اینکه ایده تان را رها کنید و یا بی گدار به آب بزنید) و در جای درست (یعنی وبسایت مالاگر) قرار دارید. می توانید پیشنهاد کاری خود را به آدرس ایمیل مالاگر ارسال کنید یا از طریق لینک زیر اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

شاید دوران طلایی تحصیل و دست و پنجه نرم کردن با دغدغه های علمی بهترین زمان برای این باشد که یاد بگیریم چگونه از دانش خود در عرصه صنعت استفاده کنیم. هدف ما حمایت از دانشجوهای خلاق و با انگیزه است تا به واسطه شکل گیری بستر علمی لازم و هماهنگی هر چه بیشتر علم و عمل، محصولات و خدمات با توان رقابت جهانی به صورت بومی تولید شوند. اگر زمینه تحصیلی شما با زمینه های کاری ما یکی است و خودتان هم از پایان نامه و پروژه هایتان انتظار چیزی بیشتر از صحافی شدن دارید موضوع پایان نامه و پروپوزال خود را به آدرس ایمیل مالاگر ارسال کنید یا از طریق لینک زیر اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

  •  موقعیت های شغلی: هر زمان که تصمیم گرفتیم سرمایه انسانی جدیدی را به مجموعه اضافه کنیم، می توانید از اینجا از مشخصات آن مطلع شوید.
  • پیشنهاد شما: در صورتیکه با در نظر داشتن رزومه خود و بررسی فعالیت های این شرکت متوجه شدید که می توانید در مالاگر ارزش آفرینی کنید، مشتاقانه منتظر دریافت رزومه شما خواهیم بود. لطفا موضوع ایمیل خود را “درخواست استخدام” بنویسید و علت پیشنهاد خود را به صورت مختصر توضیح دهید تا با شما تماس بگیریم.

با مالاگر در تماس باشید